Sports Marketing Blog Læs mere om content, SoMe, sponsorater, branding for atleter og sportsklubber. Hvorfor storytelling er essentielt for atleters sociale medier 10 måder at tiltrække sponsorer gennem sociale medier 5 grunde til, at unge atleter bør udnytte sociale medier Storytelling i personlig branding for atleter 2025 5 effektive måder at maksimere dine videoer på sociale medier Autentisk content, der engagerer dine følgere Vælg det rigtige content til dine sociale medier som atlet Sådan får du mest ud af sociale medier som atlet Sådan skaber du ægte fans som atlet Lær mere om content Autentisk content, der engagerer dine følgere Vælg det rigtige content til dine sociale medier som atlet 5 tips til at lave godt content til sociale medier som atlet Sociale medier for atleter: Tips til at skabe engagerende content Sådan kan du tiltrække sponsorer som atlet – gennem dit personlige brand Sådan skaber du et personligt brand som atlet 5 tips til at lave godt content til sociale medier som atlet Alt du skal vide om OL 2024 i Paris PIV-modellen: Skab dit personlige brand som atlet Guide: Prissæt din næste sponsoraftale (4 simple trin + eksempler) Kære atlet, derfor skal du arbejde på dit personlige brand Hvad er forskellen på en sponsor og partner? Tre geniale eksempler på sponsoraktivering Disse virksomheder sponsorere FIFA og VM 2022 i Qatar Hvad er forskellen på en sponsor og donor? Hvad er en sponsor? Download skabelon til din sponsoransøgning Sponsoransøgning: 5 ting du skal have med i din sponsoransøgning Hvordan finder man en sponsor? Søger sponsorer: 5 gode råd til atleten som søger sponsorer 7 grunde til hvorfor virksomheder skal investere i sport sponsorater Download en skabelon til din sponsoransøgning Kom i gang med at finde din næste sponsor i dag! 🔎Skriv dig op og hent en gratis skabelon til din sponsoransøgning. Download Lær mere om sponsorater Hvad er forskellen på en sponsor og donor? Hvad er en sponsor? Sponsoransøgning: 5 ting du skal have med i din sponsoransøgning Sådan kan du tiltrække sponsorer som atlet – gennem dit personlige brand Guide: Prissæt din næste sponsoraftale (4 simple trin + eksempler) Kære atlet, derfor skal du arbejde på dit personlige brand Hvad er forskellen på en sponsor og partner?